LIFT OUR VOICES and SING

GOSPEL CHOIR

by Kirk Franklin
from "The Rebirth Of Kirk Franklin"

私の人生も、愛も、なにもかも全てを捧げます。この歌は、「私」がイエスを信じ、受け容れた瞬間の衝撃を、とてもドラマティックに表現している歌です。あなたが流した血は、私を生かすためのものだったのですね。あなたの恵みとは、こんなにも深いものだったとは。神の愛・イエスの愛を知った今この瞬間から、自分の過去は終わりを告げ、人生は劇的に変わり始めた。私の命も捧げよう。私の愛も捧げよう。私の全てはあなたのもの。


1:
My hands were made to worship You
My heart, my king, it beats for You
Oh lamb so true I surrender to You
My life ( I give You ), My love ( I give You ), My all

2:
Your touch, Your kiss, Your grace to me
Is deeper than my soul can see
My purpose it changed
When I called out Your name
My life ( I give You ), My love ( I give You ), My all

Chorus:
My past has been erased
With just one touch from You
My clouds, my rain, my pian has changed
Your blood has made me new

Oh lamb so true
I surrender to You
My life ( I give You ), My love ( I give You ), My all

3:
And when this world has come to end
And paradise with You begins
Well done You'll say
When I see Your face
My life ( I give You ), My love ( I give You ), My all

Coda:
Oh lamb ( oh lamb ) so true ( so true )
I surrender to you
( repeat 3 times )

My life ( I give You ), My love ( I give You ), My all
Jesus You are
( repeat 2 times )

My life ( I give You ), My love ( I give You ), My all












管理者にだけ表示

トラックバックURL↓
http://lovas.blog54.fc2.com/tb.php/10-9a209dd4

How It Used To Be/Kirk Franklin
2007年リリースのアルバム『The Fight Of My Life』に収録。Kirk Franklin(カーク・フランクリン)は、日本でも非常に人気の高いゴスペルシンガー・プロデューサー。ヒップホップ等の要素を積極的にゴスペルに取り入れ、伝統的なスタイルにとらわれることなく、常に新し

2009.06.12 18:11 | 本日の1曲目